تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته

ساخت وبلاگ

ارسال ایمیل تبلیغاتی چه مزایا و معایبی دارد؟

 
 
 
 
 
 

 

ارسال ایمیل های تبلیغاتی یکی از روشهای بازاریابی اینترنتی، به نام بازاریابی ایمیلی است. در مقاله بازاریابی اینترنتی چیست، در تعریف بازاریابی گفتیم، که : بازاریابی عبارتست از یافتن بازار جدید، برای کالا و خدمات و یا افزایش میزان فروش کالا و خدمات خود، در بازار موجود. در ارسال ایمیل تبلیغاتی دو هدف پیش روی ماست : اول – افزایش فروش کالا به مشتریان قبلی خود، با ارائه کاتولوگ کالاها از طریق ایمیل، دوم – یافتن مشتریان جدید، برای کالا و خدمات خود.

برای رسیدن به این دو هدف دربازاریابی ایمیلی باید راهکارها و اصولی را رعایت کرد، که در مقاله ایمیل مارکتینگ چیست؟ این اصول و قواعد را شرح داده ایم. اگر نگران اسپم شدن ایمیل های تبلیغاتی خود هستید، حتما به آن مقاله مراجعه کرده و راهکارهای مقابله با اسپم شدن ایمیل را بکار گیرید. با توجه به اینکه اصول ارسال ایمیل تبلیغاتی را در مقاله ایمیل مارکیتنگ چیست ؟ شرح داده ایم در این مقاله از توضیح دوباره این اصول اجتناب کرده و صرفا به مزایا و معایب ایمیل تبلیغاتی می پردازیم.

مزایا و معایب نامبرده شده در این مقاله منوط به شرایطی است که در متن توضیح داده میشود. شما نمی توانید انتظار داشته باشید، ده ها ایمیل بی ارتباط برای فردی ارسال کنید و همچنان آن فرد آدرس ایمیل شما را به پوشه اسپم ایمیل خود نفرستد. بنابراین اگر میخواهید از مزایای نامبرده شده در این مقاله استفاده کنید. یا میخواهید از معایب ذکر شده اجتناب کنید. لازم است تمام اصول را رعایت کنید.

مثال : فروشنده ای را تصور کنید، که با تلفن با شما تماس گرفته تا کالایی را بفروشد. شما یک جبه منفی نسبت به او دارید. فروشنده اگر کالا و خدمات خود را درست عرضه کند، میتواند این حس منفی ابتدایی را از شما دور کرده و شما را ترغیب به خرید کند. یا اینکه فروشنده با جبه در برابر حس منفی شما، عصبی شده و منجر به مکالمه ای ناخوشانید می شود، که حس منفی آن تا مدت ها با شماست.

ایمیل تبیلغاتی شما، همان فروشنده است. مانند یک فروشنده حرفه ای ایمیل تبلیغاتی خود را تنظیم کنید. فروش کالا در درجه دوم اهمیت قرار دارد، وظیفه ایمیل شما ایجاد حس مثبت است. برای نوشتن ایمیل تبلیغاتی خود، وقت صرف کنید. اگر قصد دارید تبلیغات ایمیلی خود را به شرکتی واگذار کنید، مطمئن شوید که آن شرکت فروشندگان قابل و کارآزموده ای دارد، مهارت های برنامه نویسی بالا، بدون مهارت فروشندگی و بازاریابی، مانند فروشنده ای است که کتابی از اطلاعات دارد اما فن فروش خوبی ندارد. یک کارشناس، کمپین ایمیلی، علاوه بر دانش وب، باید براستراتژی های فروش و روانشناسی فردی مسلط باشد.

تا کنون با شخصی که به اصرار سعی در فروش کالایی دارد روبرو شده اید. تا کنون تبلیغات تلویزیونی را دیده اید، که تبلیغ یک کالا را آنقدر تکرار می کنند، که اگر قصد خرید داشته باشید. از قصد خود منصرف شوید. تا شاید این شرکت برشکست شود و دست از تبلیغات مزاحم بر دارد. تبلیغات ایمیلی بی مورد مانند، همین گونه تبلیغات است. نتیجه تبیلغات بد چیزی غیر از ایجاد حس تنفر نسبت به برند و نشان تجاری در بین مخاطبان نیست.

آیا تبلیغ برند بنز برای ماشین های سواری را بخاطر دارید، که در آن یک شخص با سرعت بالا با خطر تصادف مواجه میشود و فرشته مرگ در کنار او ظاهر میگردد و با ترمز های فوق العاده بنز راننده، فرشته مرگ را دست به سر می کند. این تبلیغ دقیقا ساختاری را دارد که در هر نوع بازاریابی از انواع کلاسیک، اینترنتی، ایمیلی و غیره باید رعایت کرد. همواره مزیت رقابتی خود را تبیلغ کنید. سعی کنید مشتری از مزیت رقابتی شما یک تصویر ذهنی داشته باشد. این جمله به این معنی است که کمپین های تبلیغاتی، یا هر روش تبلیغی دیگری، با هر قیمت و هزینه ای، در صورت بی کیفیت بودن کالا و خدمات شما، بصورت بلند مدت کارکرد نخواهد داشت.

اگر برای محصولی تبلیغ میکنید، سعی کنید کیفیت محصول خود را ارتقاع ببخشید.

فرهنگ سازی در تبلیغات

یکی از نکاتی که هر تولید کننده کالا و عرضه کننده خدماتی باید به آن توجه کند، استفاده از فرهنگ سازی تبلیغاتی بعنوان ابزار بازاریابی و تاکتیکی برای فروش بیشتر است. در کشور ژاپن با همین روش میزان فروش خودروهای ژاپنی بسیار بالا است. ژاپن یک بازار آزاد برای تمام دنیا دارد. خودروهای آمریکایی و آلمانی براحتی و بدون مشکل در ژاپن عرضه میشوند. مسئله ای که مانع فروش بالای این محصولات میشود، فرهنگ مردم برای خرید خودروی ژاپنی است. این مسئله چنان جدی است که دونالد ترامپ در تویتی گفته بود، باید سیاستی ایجاد کنیم که دولت ژاپن مردمش را مجبور به خرید خودروی آمریکایی کند. این حرف از سمت همه شوخی گرفته شد. ولی حقیقت این است که حق با دونالد ترامپ است. مردم ژاپن جز با زور امکان ندارد، محصولات ژاپنی را جایگزین محصولات آمریکایی و دیگر کشورها کنند.

مثالهایی مانند این، در کره و سایر کشورها رخ داده است. هدف ما از ذکر این مثال این است که شما بعنوان یک برند میتوانید از تبلیغات فرهنگ خرید، بعنوان یک یادآور ذهنی استفاده کنید. به این ترتیب که، شما با ایجاد تبلیغاتی مبنی بر مسائل فرهنگی و تاثیر آن بر اشتغال زایی در کشورمان باعث شوید که مردم هنگام دیدن کالای شما در ویترین مغازه ها، تصویر کمک به اشتغال را بیاد بیاورند. این امر فروش کالای شما را تحت تاثیر قرار میدهد. فراموش نکنید، اغراق میتواند هر کار خوبی را به نابودی بکشاند.

بلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید خدمات درب شیشه ای ، راهبند ، دوربین مدار بسته  و کرکره برقی را به بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمان نصب را در تهران و کل ایران داشته باشید با شرکت قائم درب تماس بگیرید. 

تبلیغات درون متنی

 
 
 

 

مزایا و معایب ایمیل مارکتینگ

 

مزایای ارسال ایمیل تبلیغاتی

در این قسمت ما با فرض، مطالعه روش های استاندارد ارسال ایمیل تبلیغاتی توسط شما و رعایت تمام اصول آن، مزایای استفاده از ارسال ایمیل های تبلیغاتی را بیان خواهیم کرد. همواره رعایت روش های درست، سخت تر و زمانبرتر است. ولی نتیجه استفاده از این روشها ماندگارتر و قابل تکرار است.

 

مزایایی کمپین های ایمیلی

 

1- ایجاد یک ارتباط مدام با مشتریان سایت:

در مقاله ایمیل مارکیتنگ چیست ؟ گفتیم که یکی از بهترین روش های انتخاب کاربران برای ارسال ایمیل، دریافت درخواست ایمیل از خود کاربران است. با فرض اینکه شما این روش را استفاده کرده باشید. کاربر سایت تمایل خود را برای دریافت ایمیل اعلام کرده است، بنابراین با دریافت ایمیل از سوی شما کاربر به احتمال زیاد آن را خواهد خواند. با توجه به اصل بعدی ارسال ایمیل که، ارسال ایمیل هایی مرتبط، با درخواست مشتری است. فرض می کنیم شما صرفا بروز شدن، کالاها و خدمات مد نظر کاربر را به او اطلاع داده اید. به این ترتیب کاربری که خود خواهان اطلاعات کالای شماست و اطلاعات کالای خاصی را خواسته و اکنون این اطلاعات را در ایمیل خود دریافت کرده است. به احتمال زیاد به سایت شما مراجعه می کند، که اطلاعات بیشتری بگیرد و یا کلا را بخرد.

این ارتباط متقابل میان شما و مشتریان همراه با حس اعتماد دو طرفه است. حسی که شما در هیچ روش تبلیغاتی سنتی قادر به ایجاد آن تا این حد و اندازه نیستید. بنابراین به عنوان اولین مزیت ارسال ایمیل تبلیغاتی، ارتباط پایدار مشتری و فروشگاه را باید یکی از مزیت های بسیار موثر و کاربردی نامید.

2- افزایش میزان مشتریانی که هدفی را درسایت انجام میدهند

یک فروشگاه را در نظر بگیرید که ایمیلی برای شما ارسال می کند. شما در اینترنت برای آن جستجو کرده و با تبلیغات کلیکی شرکت مد نظر روبرو میشود. سپس در شبکه های اجتماعی از افرادی درباره محصول تبلیغ شده می پرسید و با پاسخ های مثبت روبرو میشود و در نهایت آدرس، سایت فروشگاه را تایپ کرده و کالا را میخرید. مراحل طی شده برای خرید یک کالا میتواند بر میزان فروش شما تاثیر گذارد. ارسال تبلیغات ایمیلی میتواند یکی از زنجیره های ارسال کاربران بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم به سایت شود.

گاهی ما در سایت اهدافی را قرار میدهیم، مثالا تعداد دفعاتی که صفحه جزئیات محصولات باز میشود و یا تعداد دفعاتی که یک فیلم تبلیغاتی اجرا میشود. ارسال ایمیل های تبلیغاتی میتواند تعداد افرادی را که این اهداف را در سایت انجام میدهد بیافزاید.

 

افزایش مشتریان در بازاریابی ایمیلی

 

3- چند بعدی کردن سایت و فروشگاه

یکی از دلایل شناوری و تغییر رتبه شدید و سریع در میان سایت های ایرانی، تک بعدی بودن روش تبلیغاتی آنان است. در روش های تک بعدی با اختلال در آن روش، رتبه سایت بشدت افت خواهد کرد. کمپین های ایمیلی یکی از روشهایی است که با افزودن آن به روش های بازاریابی خود میتوانید، تنوع روش های بازاریابی را افزایش داده و سایت خود را چند بعدی کنید. هرچه ابعاد تبلیغاتی یک سایت بیشتر باشد. مشتری بیشتری خواهد داشت. تصور کنید که سایتی در شبکه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو مدام حضور دارد. آیا به این سایت بیشتر اعتماد خواهید کرد، یا سایتی که صرفا در یکی از این روشها موفق است.

4- افزایش نرخ CTR

خود تبلیغات ایمیلی تاثیر مستقیمی روی رتبه شما ندارند، ولی درست مانند تبلیغات تلویزیونی که مستقیما کالایی را نمی فروشند، این تبلیغات میتواند میزان کلیک شدن سایت شما در صفحه نتایج جستجو را بیافزاید. سایت هایی هستند که با سیاستهای مشتری مداری و بازاریابی کاری کرده اند که بیش از 90 درصد کاربران آدرس سایت آنها را در مرورگر تایپ می کنند. این امر یکی از رویاهایی هر سئو کار و هر صاحب صنعت و فروشنده ای است. مشتریانی که شما را جستجو نمی کنند. مشتریانی که برای دیدن و خرید کردن کالای شما مورد حجمه تبلیغات رقبا قرار نمی گیرند. مشتریانی که کالای پیشنهادی شما را بسادگی می خرند. یکی از تاثیرات ایمیل های تبلیغاتی این است که به رسیدن سایت به این مرحله به شما کمک کند.

5- افزایش فروش

هدف نهایی هر تبلیغی، افزایش میزان معاملات انجام شده و افزایش سود شرکت است. شما چه در عرض کالا و چه در عرضه خدمات فعال باشید، هدفتان افزایش کاربرانی است که خریدار کالا و خدمات شما هستند. با ارسال ایمیل تبلیغاتی شما مشتریان بیشتری به سایت خود جذب می کنید و بالا رفتن تعداد مراجعه به یک سایت، میزان فروش آن سایت را بالا خواهد برد. ایمیلهایی حاوی پیام تخفیف ویژه برای مشتریان خاص در ایران بهترین بازخورد، در افزایش میزان مشتری را داشته است. پیشنهاد میدهم حتما این روش را امتحان کنید. یادتان باشد که قبل از هر تبلیغی کالای مناسب برای خریداری مشتریان را برای عرضه داشته باشید. در غیر این صورت شما، با تبلیغات، مشتری را ترغیب به خرید می کنید. ولی بدلیل عدم تناسب کالای شما با نیاز مشتری، مشتریان به سراغ رقبای شما خواهند رفت. به این ترتیب شما برای رقبا تبلیغ کرده اید. بنابراین مهم است که از کیفیت و تناسب کالای خود با نیاز مشتری مطمئن شوید و بعد از آن تبلیغات دهید.

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 338 تاريخ : چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت: 12:09

 

 
 

وقتی از فروشگاه ساز صحبت به میان میاید، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، اسامی فروشگاه سازهای متن باز موجود در بازار است. فروشگاه ساز های متن باز امکانات زیادی دارند و میتوان آنها را توسعه داد. با توجه به اینکه استفاده از یک فروشگاه ساز متن باز نیاز به مهارت برنامه نویسی حرفه ای دارد و متاسفانه در ایران اغلب کسانی که با این سیستم ها کار می کنند، از مهارت کافی برخوردار نیستند و این امر موجب ضررمشتریان آنها می شود. همه ما بخاطر داریم که با تغییر استراتژی لینک های کوتاه در یکی از این نرم افزارهای متن باز، بسیاری از فعالان در عرصه برنامه نویسی در ایران، از اصلاح ایراد بوجود آمده عاجز بودند و مشتریان بسیاری با مشکلات عدیده ای مواجه شدند که اکثرا منجر به از دست رفتن سایت شد. در این مقاله بجای معرفی انواع فروشگاه های متن باز موجود در بازار، مزایای طراحی وب سایت های فروشگاهی خواهیم پرداخت.

نکته : هدف ما نقد و رد کارایی فروشگاه های متن باز نیست. هزاران برنامه نویس حرفه ای در دنیا با سیستم های متن باز کار می کنند. شرکت گوکل نرم افزار اندروید را روی یک پلت فرم متن باز رایگان نوشته است. بنابراین ما قصد نداریم بگوییم که پلت فرم های متن باز و رایگان مشکل دارند و یا استفاده از آنها کار درستی نیست. مشکل اینجاست که این نرم افزار ها در اختیار همه قرار دارند و هر کسی میتواند با خواندن چند صفحه آموزش با این نرم افزارها کار کند. تا اینجای کار مشکلی نیست. مشکل در اینجاست که برخی از این اشخاص در تشخیص اینکه یک کاربر سیستم محتوا گذاری هستند و نه یک برنامه نویسی عاجزند. این افراد با اندکی مطالعه و چند نمونه کار بعنوان فری لنسر شروع به فعالیت می کنند و با بروز مشکلات برنامه نویسی از برطرف کردن مشکل عاجز هستند.

Joost de Valk برنامه نویس درجه یک دنیا در زبان PHP ، برای مشتریانش با یک پلتفرم رایگان مشهور، وب سایت طراحی می کند. سایت های او نرم افزارهای تحت وب هستند. نرم افزارهایی که دقیقا بر اساس خواسته مشتری طراحی شده اند. طراحی بانک داده، طراحی جستجو ها و غیره از مواردی هستند، که جوزف یاست برای هر مشتری انجام میدهد. حقیقت این است که تعداد شرکت های ایرانی که به برنامه نویسی، پلت فرم های متن باز چنان مسلط باشند، که بتوانند چنین کاری انجام دهند از انگشتان دست کمتر است.

 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

بهتیرن فروشگاه ساز چیست

 

 

برتری های فروشگاه اینترنتی 

هدف ما از بیان این برتری ها اعلام عدم امکان انجام این نوع فروشگاه ها، در نرم افزار های متن باز و فروشگاه سازهای متن باز نیست. هدف ما این است که این امکانات و برتری ها را به شیوه کاملا سفارشی و بر اساس خواست مشتری و در اسرع وقت و با بهترین کیفیت پیاده سازی کنیم.

طراحی انواع فروشگاه :

  • فروشگاه های اینترنتی با امکان عرضه کالا به مشتری بصورت خرده فروشی
  • طراحی سایت برای عرضه کالا به کارخانه ها و تولیدی ها بصورت عمده فروشی
  • طراحی سایت های فروشگاهی واسطه ای: فروشگاه هایی که خود عرضه کننده کالا نیستند، بلکه واسطه ای بین عرضه کنند کالا و مشتریان میباشند.
  • طراحی سایت فروشگاهی برای عرضه محصولات فیزیکی مانند: لوازم منزل ، لوازم صنعتی ، خوراکی ها و غیره
  • طراحی سایت فروشگاهی برای عرضه محصولات غیر فیزیکی مانند: فیلم ، موسیقی و یا خدماتی مانند مشاوره و غیره و انواع دیگر فروشگاه ها ، همگی در نرم افزار یکپارچه وب 24 قابل توسعه و ایجاد است و نمونه کارهای موفقی برای آنها موجود است.

1- امکان طراحی گرافیکی نامحدود

حتی بهترین نرم افزارهای متن باز موجود در بازار، با محدودیت هایی در انتخاب طرح فروشگاه مواجه هستند. ولی با کمک تیم متخصص برنامه نویسی، این امکان را ایجاد کردیم که هر طرحی را بتوان برای فروشگاه اجرا نمود. جدا کردن طرح سایت از ماژول های فروشگاهی، موجب شد تا فروشگاه ها با چنان وسعت گرافیکی قابل عرضه باشند، که عملا بتوان گفت که هیچ محدودیتی در گرافیک یک سایت فروشگاهی  وجود ندارد.

2- برنامه نویسی شده برای کار با بانک های ایرانی

برخی از برنامه نویسان اهمیتی به اندازه کد های خود نمی دهند، آنها اگر حجم سایتشان بالا رود به مشتری می گویند فضای هاست بیشتری بخرد.

 برای هر کیلوبایت فضایی که از هاست مشتری اشغال می کند، با وسواس عمل می کند. نوشتن نرم افزاری برای استایل نویسی اختصاصی با حجم کم و قابلیت بالا، استفاده از کدهای اسکریپت بهینه شده برای تمام مشتریان، از جمله فعالیت هایی است که نشان دهنده تلاش تمام کارمندان وب 24 برای کاهش حجم نرم افزار و در عین حال حفظ کارایی آن است.

در این راستا ما بجای قراردادن کدهای بیجا برای کار با بانک های خارجی و سپس اضافه کردن کد های بانک های ایرانی بصورت اسکریپت به آن، از همان ابتدا در سایت های خود تنها کد های مربوط به بانک های ایرانی را قرار میدهیم. اگر مشتریان ما در ابتدای قرار داد خود بتوانند، با بانک عامل خود همکاری کنند. تنها کد مربوط به بانک عامل آنها در سایت قرار خواهد گرفت. این امر موجب بالا رفتن سرعت اجرای سایت و جلوگیری از هدر رفتن منابع هاست میگردد.

3- پشتیبانی از شیوه های فروش مختلف

پشتیبانی کامل فروشگاه ها از انواع فروش مانند فروش نقدی، فروش با کارت اعتباری، فروش با امکان پرداخت درب منزل، فروش اقساطی، فروش محصولات آنلاین با قابلیت دانلود بعد از پرداخت و غیره میباشد. با طراحی ماژولار سیستم یکپارچه طراحی سایت خود، این امکان را به مشتریان میدهد، که بتوانند در حداقل زمان و با بهترین کیفیت فروشگاه سفارشی خود را خریداری کنند.

4- امنیت بالای بانک داده

در فروشگاه های آنلاین، شما باید اطلاعات خرید مشتریان را به خوبی حفاظت و نگهداری کنید. با تهیه سرورهایی با دیوارهای آتش قدرتمند، احتمال هرگونه حمله به سایت های مشتریانش را منتفی کرده است.

 

برتری های فروشگاه آنلاین وب 24

 

برتری سایت فروشگاهی  در مقایسه با یک فروشگاه ساز رایگان در چیست؟

برای داشتن یک فروشگاه ساز رایگان باید خودتان زحمت برنامه نویسی آن را بکشید که این امر عملا برای اکثر صاحبان فروشگاه ها ناممکن است. دغدغه های شغلی و پیچیدگی های یک فروشگاه آنلاین عملا امکان کد نویسی یک فروشگاه آنلاین را از صاحبان فروشگاه ها می ستاند. بنابراین بحث بر سر پرداخت هزینه برای فروشگاهی است که بصورت رایگان در حال عرضه است و فروشگاهی که برای کسب و کار شما برنامه نویسی و بهینه سازی شده است. مسلما پرداخت هزینه برای کالایی که بصورت رایگان عرضه میشود. تنها در صورتی که شرکت برنامه نویس آن بتواند تمام نیازهای تخصصی، را برای فروشگاه برنامه نویسی کند، توجیه پذیر است. همانطور که گفتیم تعداد افرادی که از سادگی استفاده از نرم افزارهای متن باز استفاده کرده و خود را برنامه نویس میدانند زیاد است. بنابراین بهتر است که از سیستمی استفاده کنید، که مطمئن هستید برنامه نویسان حرفه ای آن را اداره می کنند.

هزینه خرید یک فروشگاه ساز چقدر است؟

ساخت فروشگاه اینترنتی تنها به طراحی یک فروشگاه ختم نمی شود. تعیین هزینه یک فروشگاه برای مشتریان براساس موارد زیر انجام می شود.

  1. حجم هاست درخواست شده
  2. نوع فروشگاه
  3. بازاریابی اینترنتی
  4. سئو
  5. تعداد ماژول های سفارشی درخواستی
  6. نوع گرافیک درخواستی

ما در وب 24، خود را متعهد میدانیم که هدف اصلی تولید سایت برای مشتریانمان، سوآوری سایت برای مشتری باشد. بنابراین پیش از عقد قرار داد، با مشتریان جلسه ای ترتیب داده و موارد و مسائل بازاریابی اینترنتی محصول مورد نظر مشتری را شرح خواهیم داد.

کدام یک از انواع فروشگاه برای ما مناسبتر هستند؟

بسیاری از مشتریان از ما در باره انواع فروشگاه ها و نحوه انتخاب بین آنها سوالاتی میپرسند. مثال: یک تولید کننده و تهیه کننده موسیقی میخواهد بداند که آیا عرضه مستقیم سی دی و کاست، برای او مناسب تر است و یا عرضه آنلاین، ما در جواب به این سوال معمولا مشتری را ترغیب می کنیم که راهی با امکان پیشرفت و تغییر و حداقل هزینه انتخاب کند. این بدان معنا است که در مثال ما، اگر یک تهیه کنند موسیقی بپرسد که کدام فروشگاه برای او مناسب تر است. پاسخ ما این است که قطعا عرضه آنلاین برای او مناسب تر است. ولی نیازی به عجله نیست. اگر او در حال حاضر مقادیر قابل توجهی محصولاتی مانند سی دی و کاست در اختیار دارد، بهتر است در گام اول آنها را در سایت خود عرضه کند و سپس استراتژی های لازم برای تهیه محصولات بصورت دیجیتال را تهیه و پیاده سازی کند و سپس به سراغ عرضه دیجیتال محصولات در سایت برود. به این ترتیب علاوه بر اینکه مشتری بیشترین نفع را میبرد، کمترین هزینه را هم پرداخت کرده است.

 

 

انواع فروشگاه ساز

 

سخن پایانی

بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

 

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 284 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 13:49

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing) یک روش قدرتمند برای تمام تجارت‌های کوچک و بزرگ به منظور دستیابی به اهداف و افزایش مشتری است.

در واقع مشتریان از طریق رسانه‌های اجتماعی برند شما را می‌شناسند و با خدمات شرکت‌تان ارتباط بر قرار می‌کنند.

اگر شما مستقیما از طریق صفحات اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر و پینترست با مشتریان خود در ارتباط نیستید، یک راه ارتباطی قدرتمند را از دست می‌دهید.

یک بازاریابی قوی در رسانه‌های اجتماعی باعث موفقیت چشمگیر تجارت، شناخت برند و افزایش مشتری و فروش می‌گردد. به یاد داشته باشید که Social Media Marketing یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال  Digital Marketing است.

 

افزایش مخاطبان اینترنت باعث شد، تا صاحبان کالا و عرضه کنندگان خدمات، به بازاریابی در اینترنت بیاندیشند. در فضای اینترنت روشهای مختلف بازاریابی مانند: بازاریابی محتوا، بازاریابی سئو، بازاریابی با تبلیغات کلیکی، بازاریابی با کمپین های ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social media marketing) و ... وجود دارد. اغلب فعالان در زمینه بازایابی اینترنتی در همه این زمینه ها فعالیت می کنند. دررسانه های اجتماعی (social media) ، بازاریابی اهمیت بالایی دارد. صاحبان شبکه های اجتماعی با افزایش امکانات بازاریابی، سهام خود را به قیمت هایی رسانده اند، که هیچ تولید کننده کالایی، تا کنون این قیمت ها را برای سهام خود تجربه نکرده بود. امکانات جدید وب برای عرضه کنندگان خدمات رسانه های اجتماعی ، انواعی از بازاریابی را مهیا کرد، که تا قبل از آن وجود خارجی نداشت.

مثال : رسانه اجتماعی فیس بوک که یکی از قدیمی ترین رسانه های اجتماعی دنیا است. با پرسیدن علایق ثبت نام کنندگان در شبکه اجتماعی خود. تبلیغات بازاریابی را تنها برای کسانی ارسال می کند، که به آن کالا و یا خدمات علاقه مندی خود را اعلام کرده اند. مثلا شما در فیس بوک ثبت نام کرده و علاقه خود را به یک خواننده اعلام می کنید. هنگامیکه آن خواننده در شهر شما کنسرت برگذار کند. تبلیغات فروش بلیط او برای شما ارسال میگردد. این امر در کنار مزایای مانند: تخفیف خرید بلیط برای کاربران فیس بوک موجب شد، تا عرصه بازاریابی در شبکه اجتماعی فیس بوک گسترشی باورنکردنی بیابد.

 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

بازاریاابی شبکه های رسانه های اجتماعی

 

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی چیست؟

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک نوع بازاریابی اینترنتی است که شامل تولید و به اشتراک گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی می‌باشد تا شرکت به اهداف بازاریابی و شرکت خود دستیابد.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شامل فعالیت‌هایی همچون پست متن، آپلود عکس، ویدیو و محتوایات دیگر است که همراه تبلیغات پرداختی در رسانه‌های اجتماعی، باعث افزایش مخاطب و مشتری می‌گردد.

ما در این مقاله، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنیم و نکاتی را در اختیار‌تان قرار می‌دهیم. بنابراین شما با استفاده از این نکات می‌توانید بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود را توسعه و رشد دهید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی Social Media Marketing

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی

پیش از آنکه کمپین‌هایی در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تولید کنید،نقشه و اهداف تجاری خود را تعیین کنید تا بتوانید استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را بنویسید.

تولید یک کمپین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بدون استراتژی معین در ذهن، همچون گردش در یک جنگل بدون نقشه است. شما ممکن است از فضا لذت ببرید، اما در جنگل گم می‌شوید.

هنگامی که می‌خواهید اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را تعریف کنید، این سوالات را از خود بپرسید:

  • شما می‌خواهید از طریق بازاریابی رسانه‌های اجتماعی چه چیزی را بدست آورید؟
  • مخاطب نهایی شما کیست؟
  • چگونه مخاطبان شما از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • شما چه پیامی می‌توانید به مخاطبان‌تان در رسانه‌های اجتماعی ارسال کنید؟

نوع تجارت شما باید استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را هدایت کند.

برای مثال تجارت‌های الکترونیک یا آژانس‌های مسافرتی باید محتوای تصویری تولید کنند. بنابراین آنان می‌توانند به صورت کارآمد در اینستاگرام و پینترست فعالیت کنند.

علاوه بر این، ممکن است تجارت‌های بیزنس به بیزینس (Business to Business) و شرکت‌های بازاریابی در توئیتر و لینکدین موفق‌تر شوند.

 

بلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید خدمات درب شیشه ای ، راهبند ، دوربین مدار بسته  و کرکره برقی را به بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمان نصب را در تهران و کل ایران داشته باشید با شرکت قائم درب تماس بگیرید. 

تبلیغات درون متنی

 
 
 

انواع بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی انواع مختلفی دارد که بسته به اهداف شرکت تدوین میشوند. در این بخش به بررسی و توضیح انواع بازاریابی در شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت.

 

1- عرضه مستقیم کالا و خدمات در شبکه های اجتماعی:

در این روش کالا و خدمات شرکت، در صفحات شبکه های اجتماعی عرضه شده، تا کاربرانی که از این کالا و یا خدمات استقبال می کنند، بتوانند با تماس با تولید کنندگان و عرضه کنندگان آن کالا و خدمات مورد نظر خود را تهیه کنند.

مزایای این شیوه:

در این روش شما از شبکه اجتماعی مانند ویترین مغازه خود استفاده کرده اید، کاربران با مشاهده ویترین مغازه ها به آنها جذب شده و با شما برای خرید کالا و یا پرسیدن مشخصات فنی و قیمت تماس می گیرند.

معایب این شیوه:

با توجه به تحریم ایران و عدم امکان فروش کالا بصورت مستقیم در شبکه های اجتماعی خارجی، این شیوه مانند همه شیوه های بازاریابی در شبکه های اجتماعی با مشکل عدم امکان خرید مستقیم کاربر مواجه است.

همه ما میدانیم که اگر مشتری از مغازه ما به دیدن مغازه های دیگر برود، احتمال بازگشت او برای خرید بسیار کم است. در شبکه ها اجتماعی با عدم امکان فروش مستقیم، عملا کاربران ابتدا تمام کالاهای مشابه کالای ما را بررسی کرده و سپس به خرید اقدام می کنند.

یکی از دلایلی که شما در شبکه های اجتماعی ، قیمت کالا ها را مشاهده نمی کنید. این موضوع است که فروشندگان کالا سعی دارند، شما را وادار به تماس کنند.. تا بتوانند از روش های بازاریابی شما را ترغیب به خرید کالای خود کنند. این بدان معنی است که شبکه های اجتماعی در ایران تنها بصورت ویترین عمل می کنند.

بنابراین باید ویترین خود را طوری قرار دهیم، که ضمن جذب مخاطب، موجب شود که مخاطب با ما ارتباط مستقیم برقرار کند. زیرا که همه ما میدانیم که بدون ارتباط انسانی فروش امکان پذیر نیست.

 

2- تبلیغ سایت خود در شبکه های اجتماعی:

در این روش از شبکه های اجتماعی بعنوان ویترینی برای عرضه کالا ها و انتقال کاربران به سایت فروش استفاده می شود. در این روش شما اغلب با جملاتی مانند طرح های جدید تر ما را هم ببینید و مانند آن روبرو میشوید. هدف این نوع بازاریابی این است که، با انتقال کاربر از شبکه اجتماعی به وب سایت ، کاربر را از حجمه تبلیغات موجود در شبکه اجتماعی رها کرده و با ایجاد یک محیط آرام به کاربر احساس امنیت دهد و در نهایت کالا و خدمات خود را بفروشد.

مزایای این روش:

همانطور که گفتیم تمام شبکه های اجتماعی با عدم توان فروش مستقیم روبرو هستند. در این روش برای خنثی کردن این عیب، از یک وبسایت با امکان فروش مستقیم کالا و خدمات استفاده می شود. با افزودن امکان فروش مستقیم در وب امکان فروش کالا و خدمات بشدت افزایش میابد.

 

3- بازاریابی محتوا در رسانه های اجتماعی

در این روش از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای توضیح مزایای کالا و خدمات تولیدی خود بصورت کلی استفاده می کنند. در این روش مقالات آموزشی با کیفیت بالا را مشاهده می کنیم. هدف این روش این است که با استفاده از شبکه های اجتماعی،برای بزرگ کردن نام تجاری خود استفاده کرده و بیشترین کاربر را به خود جلب کنند.

مزایای این روش :

کاربران بسیار بالا، حتی از میان کسانی که قصد خرید از سایت و یا شرکت ایجاد کننده صفحه در شبکه اجتماعی را ندارند. ایجاد اعتماد به کیفیت و توان تولیدی شرکت، با عرضه آموزش های حرفه ای شما به کاربران اعلام می کنید که در کار خود چقدر مهارت دارید. این روش برای فروش کالا میتواند بسیار مفید باشد.

معایب این روش:

جذب مخاطبانی که خریدار کالا و خدمات تولید شده نیستند و صرف زمان بسیار برای نگهداری این مخاطبان در شبکه های اجتماعی خود.

 

4- اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه های اجتماعی:

 در اینجا بطور خلاصه میگوییم که، در اینفلوئنسر مارکیتینگ، ما از افرادی که در شبکه های اجتماعی طرفدار زیادی دارند، میخواهیم، کالا و خدمات ما را تبلیغ کنند. این تبلیغات، معمولا به این صورت است که فرد خود را استفاده کننده کالا و خدمات ما معرفی کرده و از کیفیت آن تعریف می کند.

مزایای این روش :

در این روش ما از شهرت یک فرد برای کالا و خدمات خود استفاده کرده ایم، این روش موجب افزایش اعتماد کاربر شده و حس منفی کاربر به تبلیغات را از بین خواهد برد.

معایب این روش:

هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار بالاست.

 

شبکه های اجتماعی و بازاریابی

 

اهمیت و مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی (social media marketing)

همانطور که در تعریف بازاریابی گفتیم، یکی از اهداف بازاریابی یافتن بازارهای جدید، برای فروش کالا و عرضه خدمات است. شبکه های اجتماعی (social media) یک بازار جدید برای عرضه کالا و خدمات است. بنابراین یکی از اهداف بازاریابی را میتواند محقق کند.

معمولا در هنگام تدوین برنامه بازاریابی مشخص می کنیم که استراتژی ما در تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی چگونه خواهد بود. تلاش کنید تا هنگام تدوین این طرح، روش هایی را انتخاب کنید که بیشترین اعتماد را جلب می کنند. برای کاربران علاقه مند تبلیغ کنید. مطالب مرتبط با کالا و خدمات خود را گرداوری و نشر دهید. سعی کنید از تبیلغات بیجا برای افراد مختلف در شبکه های اجتماعی بپرهیزید.

1- افزایش مخاطب در بازاریابی رسانه های اجتماعی

همانطور که در این مقاله قبلا ذکر شده است. یکی از مزیت های شبکه های اجتماعی افزودن میزان مخاطب شما است. افزایش دایره مخاطبان شما موجب میشود که شما در میان افراد حس مثبت ایجاد کنید و کاربران، راحتتر به شما اعتماد کنند. سرعت تبدیل کاربر به مشتری و مشتری به خریدار افزایش میابد. در بازاریابی سنتی گفته میشد: مشتری در صوررتی که قبلا از کالا و خدمات ما استفاده کرده باشد و از خرید خود احساس رضایت کند، بهترین خریدار ما در آینده است. زیرا در کمترین زمان و با اعتماد کامل از ما خرید می کند. شبکه های اجتماعی باعث میشود که مراجعان بدون اینکه از ما خرید کرده باشند، همان حس اعتماد و حس رضایتمندی را داشته باشند.

2- افزایش فروش

با افزایش مخاطبان، طبعا میزان فروش نیز افزوده خواهد شد. هدف نهایی تمام مدل های بازاریابی افزایش فروش میباشد و بازاریابی رسانه های اجتماعی (social media marketing) از این امر مستثنی نیست و هدف نهایی آن افزایش فروش میباشد.

فروش محصولات در شبکه های اجتماعی بسیار رونق دارد و بسیاری از اشخاص با یک کسب و کار خانگی و یک شبکه اجتماعی پر مخاطب، درآمدی بیش از فروشگاه های عرضه کننده همان کالا را دارند.

 

مزیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

نحوه اجرای بازاریابی رسانه های اجتماعی (social media marketing):

برای اجرای بازاریابی رسانه های اجتماعی ابتدا از یک شبکه اجتماعی شروع کنید و با هفته ای یک پست کار خود را آغاز کنید، سپس تعداد پیام های خود را بالا برده و سعی کنید ، اشخاصی را برای دنبال کردن صفحه خود بیابید. در شبکه های اجتماعی میتوان براحتی افرادی را که علاقه ای به محصولات شما دارند را یافت.

تلاش کنید که در مناسبت های ملی و مذهبی پیام های مناسب و با کیفیتی ارائه دهید. برای پست های خود در شبکه های اجتماعی وقت صرف کنید. پیام های خود را قبل از ارسال بررسی کنید. صرفا تبلیغاتی و تجاری فعالیت نکنید. سعی کنید، مخاطبان شما ، تصوری مثبت از شخصیت شما داشته باشند. برای رسیدن به این هدف باید با کاربران خود هم کلام باشید.

شبکه های اجتماعی را براساس کارکرد آنها انتخاب و هدف گذاری کنید.

شبکه اجتماعی فیس بوک: امکان ایجاد صفحه تجاری رایگان به شما میدهد و میتوانید بدون محدودیت هر تعداد لینک تبلیغاتی که میخواهید در این صفحات قرار دهید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام: صرفا امکان قرار دادن عکس و متن های کوتاه را به شما میدهد. این شبکه اجتماعی برای کالاهایی که تصاویر جذاب دارند بهتر عمل می کنند. بطور مثال شما برای عرضه یاتاقان و بلبرینگ نمیتوانید از شبکه اجتماعی اینستاگرام بخوبی استفاده کنید.

شبکه اجتماعی تویتر: این شبکه اجتماعی به شما امکان فرستادن متن های کوتاه و لینک را میدهد. از این شبکه اجتماعی برای همه گیر کردن شعارهای تبلیغاتی میتوان استفاده کرد.

چگونه Social Media Marketing به دستیابی به اهداف بازاریابی و برندینگ کمک می‌کند؟

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی Social Media Marketing می‌تواند در دستیابی به چندین هدف به شما کمک کند. برای مثال:

  • افزایش ترافیک وب‌سایت (Website Traffic)
  • افزایش نرخ تبدیل مشتری (Increasing Conversion Rate)
  • افزایش آگاهی مخاطبان از برند (Brand Awareness)
  • معرفی برند و ایجاد ارتباط با برند
  • گسترش ارتباط و تعامل با مخاطبان اصلی

هرچه تعداد مخاطبان در سطح شبکه‌های اجتماعی بیشتر شود، شما به سادگی می‌توانید به دیگر اهداف بازاریابی خود برسید.

تبلیغات میان متنی

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگلاز جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

نکات مهم در بازاریابی رسانه های اجتماعی

آماده‌اید یک بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید و استراتژی Social Media Marketing خود را داشته باشید؟ اینجا به مهم ترین نکات راه اندازی کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

برنامه محتوای رسانه‌های اجتماعی

پیش از این به شما توصیه کردیم که تعیین یک برنامه یا نقشه در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک امر ضروری است.

به همین منظور، کلمات کلیدی در موتور جستجو را در نظر بگیرید. بر این اساس محتوایی تولید کنید که مخاطبان نهایی را تحت تاثیر قرار دهید.

منظم و طبق برنامه فعال باشید

اگر می‌خواهید بازاریابی آنلاین شما پایدار بماند، باید محتوای مناسبی در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

بنابراین سعی کنید به صورت منظم در صفحات اجتماعی پست بگذارید. همچنین اطلاعات ارزشمند و مفیدی در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا آنان را علاقمند کند.

ممکن است محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید شامل تصاویر، ویدیو، اینفوگرافی و اطلاعات مفید دیگر باشد.

یک تصویر برند ثابت بسازید

حضور در رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند تا تصویر برند شرکت شما در رسانه‌های اجتماعی گوناگون مشاهده و شناخته شود.

هر رسانه اجتماعی محیط و هدف مخصوص خود را دارد، با این حال برند شما در هر زمینه و محتوایی که فعالیت می‌کند، باید یک تصویر ثابت ارائه کند.

ترویج محتوا از طریق رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک کانال مناسب به منظور اشتراک گذاری محتویات وب سایت و وبلاگ با کاربران است.

هنگامی که یک صفحه پایدار در یک رسانه اجتماعی ارائه کردید، می‌توانید تمام محتوایات جدید خود را پست کنید و مطمئن شوید که کاربران محتوای شما را می‌خوانند.

علاوه بر این، محتوای عالی وبلاگ تاثیر بسزایی در افزایش دنبال کننده (فالوئر) دارد. به همین دلیل بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر یکدیگر تاثیر دارند.

 
 
 

اشتراک گذاری لینک

استفاده از رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی به پیشرفت محتوای وب سایت‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود بازدیدکنندگان و طرفداران بیشتری جذب کنید.

با این حال شما می‌توانید در وب سایت خود به شرکت یا وب سایت‌های دیگر لینک بدهید. اگر وب‌ سایت‌های دیگر، اطلاعات مفید و ارزشمندی دارند که مخاطبان از خواندن یا تماشای آن لذت می‌برند، در وب سایت خود به آنان لینک بدهید و از این کار خجالت نکشید.

پیوند یا لینک به منابع خارج از سایت شرکت، باعث افزایش اعتماد و اطمینان می‌گردد. همچنین ممکن است در قبال این کار، به وب سایت شما هم لینک بدهند.

نکته SEO: با قراردادن لینک‌های Follow به سایت‌های معتبر و مرتبط با صفحه شما، به گوگل می‌فهمانید که برای پیوند و ارتباط دادن کاربران به منابع معتبر بخیل نیستید و برخلاف باور رایج و غلط ، امکان افزایش اعتبار صفحه شما ( Page Authority ) وجود دارد.

پیگیری رقیب‌ها

پیگیری و توجه به رقیب‌ها در تجارت اهمیت بسیاری دارد. آنان می‌توانند در اطلاعات کلمات کلیدی و استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تاثیر گذار باشند.

اگر رقیب‌های شرکت شما از کانال یا تکنیک بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مشخصی استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد مزیت‌هایی به همراه دارد، شما هم می‌توانید از این کانال‌ها استفاده کنید.

اما محتوا و فعالیت شما باید بهتر از رقیب‌تان باشد!

بررسی میزان موفقیت با گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

شما نمی‌توانید با استفاده از اطلاعات، میزان موفقیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت خود را بررسی کنید.

گوگل آنالیتیک یک ابزار مفید در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است که شما می‌توانید میزان موفقیت یک تکنیک یا استراتژی را تعیین کنید.

همچنین با استفاده از گوگل آنالیتیک متوجه می‌شوید که کدام استراتژی به پیشرفت شرکت و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

از گوگل آنالیتیک در هر رسانه اجتماعی استفاده کنید تا متوجه شوید که کدام محتوای اجتماعی، تاثیر بسزایی بر مخاطبان دارد.

مدیریت بحران رسانه اجتماعی

همیشه وضعیت یک برند در رسانه‌های اجتماعی ثابت نمی‌ماند. چرا که شرایط همیشه در حال تغییر و نوسان است.

بنابراین بهتر است یک دفترچه راهنما در شرکت قرار دهید تا کارمندان در شرایط ضروری از آن استفاده کنند و بحران را مدیریت کنند.

شناخت مخاطبان (Persona)

کلید موفقیت در تولید محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شناخت مخاطبان و مشتریان بالقوه است. شما می‌توانید مخاطبان خود را از طریق لایک و کامنت‌ها (نظرات) در صفحه اجتماعی برند خود بشناسید.

بنابراین سعی کنید یک پرسونا (یک شخصیت ساختگی است که بر اساس تحقیقات و داده‌های یک شرکت طراحی می‌شود. در واقع پرسونا کاربران مختلف و فرضی که از خدمات، تولیدات، وب سایت یا برند استفاده می‌کنند را معرفی می‌کند.) تهیه کنید.

شناخت پرسونا کمک می‌کند تا دنبال کنندگان (فالوئرها) و مشتریان خود را به عنوان یک فرد حقیقی با نیاز و خواسته‌های واقعی بشناسید.

 
 

ایجاد انگیزه

خاص بودن برند و تولیدات شما اهمیت بسیاری دارد. در واقع زمانی موفق می‌شوید که خلاقیت‌تان را افزایش دهید و توجه مخاطبان را جلب کنید.

با این حال می‌توانید از داستان موفقیت تجارت‌های بزرگ تجربه کسب کنید و انگیزه ایجاد کنید. شما می‌توانید از این تجربیات به عنوان یک نمونه تحقیقی استفاده کنید.

بنابراین با این روش می‌توانید اهداف جدیدی تعیین کنید و تولیدات خود را به روز کرده و ارتقاء بخشید. استفاده از تجربیات دیگران، مسیر شما را هموارتر می‌کند.

 

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی رسانه اجتماعی, نویسنده : boodaa webonline بازدید : 280 تاريخ : چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت: 12:09